About Me

Wednesday 12 June 2013

Aura White 900 000mg

HARGA RM 150 (SM) / RM 160 (SS)
FREE POSTAGE!! 
#FREE SHAKER
#FREE MASKER

Aura White adalah produk minuman pencerahan kulit, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan dan menyeluruh. Satu-satu nya produk keluaran dan buatan Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 5 jenis tumbuhan/buah - Apple, Tomato, Roselle, Snow Lotus dan Raspberry serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia.


FORMULA LENGKAP AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900 000MG
Diperkaya dengan antioksidan yang sngat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu mencerahkan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.


RASA YANG LAZAT AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900 000MG
Berperisa natural berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100% semulajadi dan selamat, tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon, steriod dan bahana kimia oleh SGS.

KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900 000MG
*50% pencerahan ketara dalam masa 1-2 minggu
*memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
*menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
*mengurangi kedutan dan garis-garis halus
*mengecilkan pori-pori kulit
*menguatkan dan mencantikkan kuku dan rambut

*meningkatkan sistem imunisasi badan
*mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
*mengatasi maslah jerawat dan jeragat
*mengurangi radang dan sendi*mengandungi prebiotik dan 5 kali sistem sel*sesuai untuk ibu hamil untuk 4 bulan ke atas dan menyusu*membekalkan tenaga optimum sepanjang hari*mengurangi kolestrol dalam badan*menghapuskan parut, tumis pecah dan selulit*sesuai untuk lelaki dan wanita

CARA PENGAMBILAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900 000MG
1. Masukkan 2 scoop ke dalam shaker yang berisi 120ml air dan goncang.
2. Bancuh guna air mineral, air bersih dan juga air sejuk untuk lebih sedap. Tidak disyorkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat akan mati dan hilang

3.Jauhi dari minuman berkafein seperti teh, kopi, nescafe dan sebagainya kerana kajian mandapati bahawa kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.


4. WAJIB minum air kosong sekurang2nya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas lagi berkesan.

5. Hendaklah di minum semasa perut kosong iaitu pada waktu pagi sejam sebelum sarapan dan malam sejam selepas makan malam atau semasa hendak tidur. Pengambilan semasa perut kosong sangat2 disyorkan 

Soalan lazim AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900 000mg

1. 1 jar tahan berapa lama?
- bergantung kepada cara pengambilan. Jika sekali sehari tahan selama 2 bulan. Disarankan pada waktu permulaan hendaklah di ambil sehari 2 kali tahan selama sebulan.

2. Rasanya macam mana?

- Rasa ala2 REBINA gituwww..sedap..kena cuba dlu baru tau.

3. Jar tu plastik ke tin?
- Jar tu diperbuat daripada plastik dan tidak berkarat..kalo syg simpan untuk isi benda lain..hehe

4. Alahan seafood boleh amek ke?

- Boleh..Kolagen ia dari sumber akuatik iaitu ikan talapia. Bahan2 lain dari buahan juga sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit.

5. Berapa lama nak nampak kesan?
- Jika pengambilan secara konsisten 2 kali sehari dan juga banyakkan minum air kosong tentulah kesannya akan terserlah dalam masa 2 minggu. Tetapi bergantung juga kepada individu.

6. Jika berhenti pengambilan adakah kulit akan jadi kusam semula?
- Badan kita terdedah kepad aradikal bebas setiap hari. Proses penuaan juga berlaku setiap saat. Bezanya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu dapat dilambatkan. Dan AuraWhite salah satu minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dar cara anda untuk tampak lebih muda dari usia.

No comments: